RECLAMAȚII

Orice reclamație trebuie să fie îndreptată către Departamentul Relații Clienți, prin numărul de telefon afișat în partea de josa ste-ului (tarif normal în orice rețea),  apelabil din orice rețea, din țară și din străinătate (tarif normal).Ce se întâmplă după depunerea unei reclamații?

  1. Începe procesul de rezolvare:
  • înregistrați sesizarea dumneavoastră și veți primi un număr de înregistrare.
  1. Investigăm și:
  • păstrăm confidențialitatea, în conformitate cu legislația;
  • tratăm fiecare sesizare cu integritate și respect;
  • investigăm problema temeinic și obiectiv;
  • luăm la cunoștință când facem o greșeală și implementăm rapid măsurile necesare remedierii acesteia.
  1. Revenim către dumneavoastră :
  • cu răspunsul care va conține rezultatul investigației, poziția oficială a companiei, motivarea acesteia, soluția potrivită și acțiunile care urmează să fie întreprinse;
  • în situația în care, răspunsul va fi negativ, acesta va fi justificat.
Încă mai ai întrebări?
Sunati pentru orice, va stam la dispozitie
0741119912
Scrieti email si va vom raspunde
office@alo-alo.ro